بهترین و جدیدترین کادوهای روز دنیا

کادو تولد.کادو ولنتاین.کادو لاکچری .کادو ازدواج.شیک ترین کادو ها

بهترین و جدیدترین کادوهای روز دنیا

کادو تولد.کادو ولنتاین.کادو لاکچری .کادو ازدواج.شیک ترین کادو ها

به طرفداران فناوری چه چیزی هدیه بدهیم؟


به طرفداران فناوری چه چیزی هدیه بدهیم؟



قبل از دیدن تصاویر زیر به سایت های زیبای زیر نیز سری بزنید

    www.takcarpet.blogfa.com       www.takcarpet.ir 

روی یکی از سایت های بالا دیدن نمایید تا زیباترین و نفیس ترین کالا را جهت دکوراسیون خانه ببینید



طرفداران فناوری - کادو

پیشنهاد کادویی برای طرفداران فناوری

حتما شما هم با افرادی آشنا شده اید یا بین عزیزان خود سراغ دارید که شیفته تکنولوژی و از طرفداران فناوری باشند، اینگونه افراد به تمام محصولات تکنولوژیکی تازه وارد به بازار واکنش نشان می دهند و مرتب اخبار عرضه این محصولات را دنبال می کنند. مطمئنا هیچ چیز به اندازه دریافت یکی از کالاها آنها را خوشحال نمی کند. در این متن با کالاهایی آشنا می شوید که برای طرفداران فناوری پیشنهادهای کادویی ایده آل محسوب می گردند. 

اکو دات (Echo Dot)

طرفداران فناوری - کادو

ممکن است این دستگاه از ظاهر کوچک و جمع و جوری برخوردار باشد، اما کارایی بالایی دارد. اسپیکر کوچک با دستیار صوتی الکسا (Alexa) آمازون مجهز است، بنابراین شما می توانید تنها از طریق کنترل صدا اقدام به پخش موسیقی نموده، دستگاه های هوشمند خانگی را کنترل کرده، آب و هوا را بررسی نموده، آواهای هشدار را تنظیم کنید.


  

دوربین عکاسی فوری دیجیتال (Polaroid Snap Instant Digital Camera)

طرفداران فناوری - کادو

شما می توانید این دوربین جدید پلاروید را به عنوان نسخه ۲۰۱۶ از مدل های اصلی این برند تجاری معرفی نمایید. اندازه و وزن اندک این محصول، حمل و نقل آن را بسیار آسان خواهد ساخت.

شارژر USB دارت وادر (Darth Vader USB Charger)

طرفداران فناوری - کادو

این شارژر یو اس بی با طرح جنگ ستارگان، با باتری های AA عمل می کند، بنابراین استفاده و استفاده مجدد از آن آسان می باشد. به علاوه، این محصول می تواند به عنوان یک دکور زیبا بر روی میزتان هم قرار داده شود.

ساعت رومیزی چرخ دار با زنگ هشدار

طرفداران فناوری - کادو

این محصول می تواند هدیه ی مناسبی برای فردی باشد که صبح ها به سختی از خواب برمی خیزد. هنگامی که زنگ ساعت به صدا درآید، چرخ های آن به کار افتاده و آن قدر در فضای اتاق خواب حرکت می کند تا شما از رختخواب بلند شده و آن را خاموش کنید.

دوربین سگ فوربو (Furbo Dog Camera)

طرفداران فناوری - کادو

اگر دوست شما از ترک سگ خود در خانه و به تنهایی ناراحت است، این دوربین ممکن است احساس بهتری به او بدهد. او می تواند از طریق دوربین HD، وضعیت سگ خود را در یک زاویه دید ۱۲۰ درجه و دید در شب بررسی کند. او همچنین می تواند با کمک یک برنامه تلفن همراه هوشمند، یک اسنک خوشمزه نیز به سگ خود بدهد!

هدفون تو گوشی اوربیتز (urBeats Wired In-Ear Headphone)

طرفداران فناوری - کادو

مطمئنا شما می توانید هدفون ارزان قیمت برای خود انتخاب کنید، اما این احتمال وجود دارد که آنها بعد از چند ماه استفاده آسیب ببینند. کابل های این هدفون به هیچ وجه درهم نمی پیچند و شما هرگز لازم نیست زحمت باز کردن گره های به وجود آمده را به خود بدهید.

کتاب خوان کیندل (Kindle) برای بچه ها

طرفداران فناوری - کادو

اگر کودک شما به مطالعه علاقه داشته و یا باید به خواندن کتاب تشویق شود، این محصول دقیقا برای آنها ساخته شده است. این مدل، درست مثل مدل های دیگر کیندل است؛ اما برخی از ویژگی های مخصوص کودکان به آن اضافه شده است. به علاوه، این محصول به همراه فری تایم (FreeTime) عرضه شده است. این برنامه به والدین کمک می کند تا اهداف خواندن را تعیین کنند، پیشرفت را پیگیری کرده، و جستجوها و خریدهای آنلاین کودکان را کنترل نمایند.

تایل اسلیم (Tile Slim)

طرفداران فناوری - کادو

این محصول، بهترین هدیه برای افرادی است که همیشه محل قرار دادن تلفن و یا کیف پول خود را گم می کنند. این دستگاه نازک را می توان با چسبی که به طور جداگانه فروخته می شود، به تلفن، تبلت، و یا لپ تاپ متصل نمود. این محصول همچنین می تواند درون یک کیف پول یا جیب لباس قرار گیرد. این دستگاه به یک برنامه اتصال یافته و دقیقا به شما می گوید که وسیله مورد نظر کجا قرار گرفته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.